Haberler

KİTAP HEDİYESİ

Öğrencilerimize karnelerinin yanında yarı yıl tatilinde okumları için kitap hediye edildi.

Devamı

OKULUMUZUN BAHÇESİNDEKİ AĞAÇLAR KIŞ ORTASINDA "KİTAP" AÇTI

Düzce'de bir araya gelen gençler, okul bahçelerindeki ağaçlara astıkları kitaplarla öğrencilere okuma alışkanlığı kazandırmayı ve çevre bilincini aşılamayı amaçlıyor.

Devamı

ÖĞRENCİLERİMİZİN İLK KARNE HEYECANI

Devamı

EVVEL ZAMAN İZİNDE- KELOĞLAN

İlimizde başlatılan proje kapsamında Çilimli Anaokulu öğrencileri "Keloğlan ve Kuyu" masalını canlandırdı. Öğrenciler giydikleri kostümler ve büründükleri rol ile değerlerini daha iyi kavrayarak öğrenmeyi eğlenceli hale getirdi.

Devamı

ENERJİ TASARRUFU RESİM SERGİSİ

Her yıl Ocak ayının ikinci haftası Enerji Tasarrufu Haftası olarak kutlanır. Enerji Tasarrufu Haftası, özellikle dünyadaki enerji kaynaklarının ciddi oranda azalmaya başlamasıyla birlikte daha da önem kazanmıştır. Enerji tüketimi konusunda bilinçlenmek, tasarruf için yapılabilecekleri açıklamak, gereksiz enerji kullanımının önüne geçmek ve gelecek nesillere daha yaşanabilir bir dünya bırakmak için bu hafta büyük bir önem taşımaktadır.  Çilimli Anaokulu öğrencileri bu haftayı kutlamak ve bilinçlenmek amacıyla, aile katılımı çalışması yaparak "Enerji Tasarrufu" konulu resimler çizdi. Yapılan birbirinden güzel resimler okul içerisinde sergilendi. Öğrenciler yaptıkları resimleri arkadaşlarına tanıttı, resimler tek tek incelendi, bilinçlenilmesi gerekilen konular dikkate alındı.  Bizler de Çilimli Anaokulu olarak öğrencilerimize ve velilerimize sergimize verdikleri emeklerden dolayı teşekkür ediyoruz✨

Devamı

GAZETECİLİK GÜNÜ

Her gün bizleri gündemden haberdar eden ve yıllardır süren bir haber kaynağıdır gazeteler, arkasında ise özenle çalışan büyük bir ekip vardır. Her yıl Ocak ayının 10'unda Gazeteciler günü kutlanmaktadır. Bizler de Çilimli Anaokulu ailesi olarak, değerli gazetecilerimizin bu güzel gününde, gazetecilerimizi onurlandırmak için yerel bir gazetenin ofisini ziyaret ettik. Bizleri güler yüzle karşılayıp, gazetenin ne olduğunu, haberlerin nasıl yapıldığını, nerede basıldığını anlatan gazetecilerimize ufak hediyelerimizi sunduk. Ziyaretimizde bizleri çok güzel ağırlayan gazete çalışanlarına teşekkür ediyor, tüm gazetecilerin gününü kutluyoruz

Devamı

DOĞADA GÖZLEM

Öğrencilerimiz doğayı gözlemek ve keşfetmek için oluşturdukları gözlem sayfası ile okul bahçesinde keşif yaptılar. Önce bahçede serbestçe dolaşıp çevrelerini incelemelerine fırsat tanıdık. Toprağı,bitkileri ve bunların üzerindeki canlıları gözlemledi.Bu sırada bitkilere ve  canlılara zarar vermemeye özen göstermeleri gerektiğini vurguladık. Onlar artık birer doğa kâşifi bitkilerin ve  canlıların yaşadıkları yerleri keşfederek onları korumaya özen gösteriyorlar..   #serbestzamanetkinliği  #ormanokuluetkinlikleri  #doğadagözlem #Tema

Devamı

TOHUM KUMBARASI

4/A sınıfı  Evlerimizde tükettiğimiz meyve ve sebzelerin çekirdek ve tohumlarını biriktirerek tohum kutusunu dolduracağız. Her gün yediğimiz meyve ve sebzelerin tohumlarını  yaptığımız tohum biriktirme bardaklarımıza koyacağız. Sonrasında ise biriktirdiğimiz tohumları toprağa gömeceğiz.

Devamı

ATIK PİL TOPLAMA KAMPANYASI

Sıfır Atık projesi kapsamında doğaya duyarlılık gösteriyor, pil atıklarımızı geri dönüştürüyor, geri dönüşüme can veriyor, çevre kirliliğini önlemek adına adımlar arıyoruz. #sıfıratıkprojesi #geridönüşümprojeleri

Devamı

EVVEL ZAMAN İZİNDE- NASREDDİN HOCA

Düzce İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nce başlatılan 'Evvel Zaman İzinde' isimli proje kapsamında, okulumuzda bu ay Nasreddin Hoca masalları öğretildi. 5/B sınıfı öğrencileri tarafından Nasreddin Hoca fıkraları drama seklinde oyunlaştırıldı. Nasreddin Hoca'nın hayat hikayesi öğrenildi ve fıkralarının beyaz perdeye dökülmüş versiyonları izlendi. 

Devamı

KIŞ PARTİSİ

Çilimli Anaokulu olarak değişen mevsimler kapsamında Kış Partisi düzenledik. Kış mevsiminin özelliklerini,  kış aylarında nasıl giyinmeleri gerektiğini, doğada yaşanan değişimleri çeşitli etkinliklerle öğrenen öğrencilerimiz kış partisinde kar spreyi ile oluşturulan yapay kar ve müzik eşliğinde kış mevsiminin gelişini eğlenerek kutladılar.

Devamı

EKMEĞİN ÇÖP OLMASIN

  Günümüzün en büyük israflarından biri olan ekmek israfı korkunç boyutlara ulaşmış durumda. Sayısal veriler bunun günlük 5,5 milyon ekmek olduğunu gösteriyor. Bu veriler sadece görünen ekmek israfının yanında; emek, enerji, un, buğday, yakıt israfı da demek. Peki ne yapmalı? Öncelikle her gün tükettiğimiz ekmeği ihtiyacımız kadar almalıyız. Artan ekmeklerimizi çöpe atmak yerine değerlendirmenin yollarınızı bulmalıyız. Mesela bayat ekmekle yapilabilen; yemek,tatlı tariflerini deneyerek tasarrufa başlayabiliriz. Bizler Çilimli Anaokulu olarak çocuklarımızla bayat ekmeklerden pizza, börek, yumurtalı ekmek, köfte ve tatlı yaparak onları ekmeklerimizin çöpe gitmemesi, değerlendirilmesi için neler yapılabileceği konusunda bilinçlendiriyoruz.

Devamı

YERLİ MALI HAFTASI

Tutum Yatırım ve Türk Malları Haftası'nda taçlarımızı ve maskelerimizi sergiledik. Velilerimizin çocuklarla birlikte hazırladıkları yiyecek ve içecekleri afiyetle yedik. Yerli Malı Yurdun Malı Herkes Onu Kullanmalı!

Devamı

MEVLANA HAFTASI

749 yıl önce hayata gözlerini yuman Mevlana'yı daha yakından tanımak ve tanıtmak..   Mevlana haftası her yıl 7-17 Aralık arasında kutlanır.Bizlerde Çilimli Anaokulu olarak  öğrencilerimiz ile beraber sevgi- saygı- hoşgörü ve mevlana hakkında konuştuk sohbet ortamı gerçeklestirdik.Mevlana'nın bize koşulsuz sevgiyi yaymaya çalışan bir büyüğümüz olduğunu anlattık.            Cömertlik ve yardım etmede akarsu gibi ol,şefkat ve merhamete güneş gibi,başkalarının kusurunu örtmede gece gibi, hiddet ve asabiyette ölü gibi, tevazu ve alçak gönüllülük toprak gibi, hoşgörülükte deniz gibi ol.Ya olduğun gibi görün Ya göründüğün gibi ol. Bize gözün değil, gönlün gördüğü yürek gerek, düşlerdeki tabir değil, gerçeğe vuslat gerek. Vuslatının yıl dönümünde Mevlana Celaleddin-i Rumi... Rahmetle

Devamı

EVVEL ZAMAN İZİNDE- BİR HİKAYEDEN DAHA FAZLASI

"Evvel Zaman İzinde Projesi" kapsamında Çilimli Anaokulu öğrencileri ile okuldaki kostüm ve dekorlarımızla hikayemizin resimleri inceleniyor ve yorumladığımız resimlerden kendi hikayemizi canlandırıyoruz. Yapılan canlandırma hakkında konuşulduktan sonra hikayeyi okuyor resimlerle vardığımız sonuçları değerlendirerek bir kitaptan daha fazlasını elde ediyor, yorumlama ve canlandırma becerilerimizi geliştiriyoruz.

Devamı